مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-13سياسي

عملیات طوفان الاقصی، معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زد


نماینده ولی رفقیه در آذربایجان شرقی گفت: با بیان اینکه در 6 روز گذشته گروه های مختلف فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی،انتقام سختی از رژیم کودک کش و غاصب گرفتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم اظهار کرد: آفرین بر مردم غیور تبریز که همزمان با ایران اسلامی امروز غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در 6 روز گذشته گروه های مختلف فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی،انتقام سختی از رژیم کودک کش و غاصب گرفتند، گفت:  آنها  معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زدند همچنین این موضوع در پرونده فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این اتفاق بزرگ دارای ابعاد گوناکون است، افزود: در ارزیابی نخست، عملیات طوفان الاقصی در طول 60 سال گذشته بی سابقه بوده است، پیش از این جریان، اقدامات مقاومت عمدتا دفاعی یا به صورت عملیات های ویژه در برابر تهاجم و تجاوز رژیم صهیونیستی صورت می گرفت.

  وی افزود: تمام این عملیات از نقطه نظر استفاده از اصل غافلگیری و استفاده از سلاح های مختلف، پیشروی زمینی و پس گیری زمین از اشغالگران و  به اسارت گرفتن صدها صهیونیست، بی نظیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی، معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زد

عملیات طوفان الاقصی، معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زد