مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-24بين الملل

رام الله خواستار اقدام فوری بین المللی برای حمایت از ملت فلسطین شد


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به یورش نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم، خواستار اقدام فوری بین المللی برای حمایت از ملت فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای بر ضرورت اتخاذ اقدامات بین المللی برای حمایت از ملت فلسطین و مجبور کردن رژیم صهیونیستی به پایان اشغالگری اراضی فلسطین تأکید کرد.

  در حمله نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه نورشمس در طولکرم، واقع در شمال کرانه باختری بامداد امروز یکشنبه، 24سپتامبر دو جوان فلسطینی شهید و یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

به گفته منابع پزشکی، اسید فرحان ابوعلی جعباوی 21ساله و عبدالرحمن سلیمان ابودغش 32ساله، بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر به شهادت رسیدند.

در این بیانیه یورش صهیونیست ها به اردوگاه نور شمس در شرق شهر طولکرم که به شهادت دو جوان، تخریب زیرساخت ها و وارد آمدن خسارت به اموال فلسطینیان منجر شد، محکوم شده است.

  بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین(وفا)، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه خود آورده است که این تجاوزات رژیم صهیونیستی جنایت جنگی و جنایت ضد بشری در کنار دیگر جنایت های این رژیم علیه فلسطینیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله خواستار اقدام فوری بین المللی برای حمایت از ملت فلسطین شد

رام الله خواستار اقدام فوری بین المللی برای حمایت از ملت فلسطین شد