مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-23ورزشي

عزم مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای برچیدن 483 مدرسه سنگی


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 483 مدرسه سنگی در استان وجود دارد که اعتبارات پاسخ گوی برچیده شدن این مدارس نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی زنگ مهر و مقاومت و زنگ نماز به صورت نمادین  همزمان با سراسر کشور در دبیرستان دخترانه مائده و محدثه شهر یاسوج به صدا درآمد.

سید علی احمدزاده در این مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید خوب درس بخوانند تا بتوانند برای پیشرفت و اعتلای کشور موثر باشند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علم موجب پیشرفت می شود، عنوان کرد : حتی در قرآن نیز به داشتن علم  و دانش تاکید شده است و در آیه اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ که بر پیامبر(ص) نازل شد بیانگر اهمیت این موضوع است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به دانش آموزان گفت: ایشان بر تحصیل، تهذیب و ورزش برای دانش آموزان تاکید کردند.

 وی با بیان اینکه ورزش عامل سلامت جامعه است، افزود: از آموزش و پرورش می خواهم زمینه تحصیلات فاخر را از طریق فراهم کردن امکانات و داشتن معلمان دلسوز برای دانش آموزان مهیا کنند تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای برچیدن 483 مدرسه سنگی

عزم مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برای برچیدن 483 مدرسه سنگی