مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-23سياسي

استاندار مازندران، یادگار شهید بلباسی را تا کلاس اول بدرقه کرد


استاندار مازندران به همراه تنی چند از مسؤولان استانی، زینب بلباسی نازدانه شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز و همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی جدید، استاندار مازندران به همراه فرماندار قائمشهر و تنی چند از مسؤولان در منزل شهید مدافع حرم شهرستان قائمشهر حاضر شد تا زینب، دختر کوچک این شهید بزرگوار را به نمایندگی از تمامی فرزندان شهدای این شهر و استان تا مدرسه همراهی و بدرقه کند.

سید محمود حسینی، استاندار مازندران با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، خداوند این توفیق را به ما داد تا محضر خانواده معظم شهید مدافع حرم، شهید محمد بلباسی باشیم، اظهار کرد: به نمایندگی از همه دانش آموزان و خانواده های آنان، توفیق پیدا کردیم تا خدمت زینب خانم باشیم و به اتفاق وی به مدرسه برویم و سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

وی گفت: تقارن سال تحصیلی امسال با هفته دفاع مقدس، برای ما بسیار ارزشمند است و یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای والامقام استان مازندران، به ویژه شهید بلباسی عزیز را گرامی می داریم.

در ادامه زینب بلباسی که در زمان شهادت پدرش، طفلی در شکم مادر بود، با بیان این جمله که خیلی خوشحالم که امروز به مدرسه می روم، سال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران، یادگار شهید بلباسی را تا کلاس اول بدرقه کرد

استاندار مازندران، یادگار شهید بلباسی را تا کلاس اول بدرقه کرد