مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-04سياسي

نیازمند امیدآفرینی در فضای دانشگاهی هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند امیدآفرینی در فضای دانشگاهی هستیم.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند امیدآفرینی در فضای دانشگاهی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور دکتر زالی رییس دانشگاه، دکتر اسماعیلی معاون دانشجویی و فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران و مسئولان و روسای دانشکده ها، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان در تالار شهیدبهشتی برگزار شد.

دکتر زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این مراسم با اشاره به کارنامه درخشان فعالیتهای علیرضا شوری زاده مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه از تلاشها و زحمات خالصانه وی تقدیر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزاری اردوهای جهادی، حضور موفق بسیج دانشجویی در موکب پیاده روی اربعین دانشگاه و برگزاری اردوهای راهیان نور را از جمله اقدامات موفق بسیج دانشجویی در دو سال گذشته برشمرد و افزود: این اقدامات با عرق جهادی و حرکت خالصانه دکتر شوری زاده به نحو احسن انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند امیدآفرینی در فضای دانشگاهی هستیم

نیازمند امیدآفرینی در فضای دانشگاهی هستیم