مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-21سياسي

طرح های مهم شورا تا پایان سال هم زمین خواهد ماند!


مدیران در اغلب شهرداری ها به شدت مایلند که همواره پروژه هایی را در دستور کار خود داشته باشند که فارغ از اولویت داشتن و زیربنایی بودن، - ایسنا/همدان نایب رییس شورای شهر همدان گفت: مدیران در اغلب شهرداری ها به شدت مایلند که همواره پروژه هایی را در دستور کار خود داشته باشند که فارغ از اولویت داشتن و زیربنایی بودن، بیشتر دستمایه جلب رضایت عوام و برخی از خواص باشد.

حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نوسازی جداول و سنگفرش پیاده روها، احداث و توسعه فضای سبز و بوستان ها و همچنین آن دسته از فعالیت های فرهنگی که یک باره رضایت بخش معتنابهی از عوام و خواص را کسب کرده و اجتماع مردمی و پوشش رسانه ای و صداسیما و .

را در پی داشته باشد، بیشتر در دستور کار شهرداری ­ها بوده و کارهای مهمی که این ویژگی ها را نداشته باشند، نوعاً مورد بی توجهی و چه بسا مورد کارشکنی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: حتی پروژه های متوسطی که در سال های گذشته آغاز شد مانند پارکینگ آقاجانی بیگ، مجتمع تجاری مدرس و مجموعه تجاری شهید فهمیده به این علت نیمه کاره مانده اند که مدیران شهرداری ترجیح می دادند بودجه حجیم شهرداری را در گوشه کنار خیابان های شهر، خرج جالیز و جدول کنند تا رفع معضلات مزمن و اصلاحات اساسی و یا حداقل تکمیل همان پروژه های نیمه تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های مهم شورا تا پایان سال هم زمین خواهد ماند!

طرح های مهم شورا تا پایان سال هم زمین خواهد ماند!