مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-15فرهنگي

معاون مطبوعاتی: اسراییل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است


معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به «عملیات طوفان الاقصی» و درگیری میان فلسطین و اسراییل تاکید کرد: حداقل کاری که ما ـ کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی خواه ـ می توانیم انجام بدهیم این است که اخبار جعلی اسراییل را نفی کنیم و پاسخگو باشیم.

- معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به عملیات طوفان الاقصی و درگیری میان فلسطین و اسراییل تاکید کرد: حداقل کاری که ما ـ کشورهای اسلامی و کشورهای آزادی خواه ـ می توانیم انجام بدهیم این است که اخبار جعلی اسراییل را نفی کنیم و پاسخگو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مهدی پور در گفت وگویی با شبکه تلویزیونی المیادین داشت به ذکر نکاتی درباره عملیات طوفان الاقصی و عملکرد رسانه ها در قبال مقاومت مردم مظلوم فلسطین پرداخت.

معاون مطبوعاتی ابتدا خاطرنشان کرد: اسراییلی ها نه در 70 سال گذشته، بلکه 100 سال است که به دنبال خفه کردن صدای رسانه ها، خبرنگاران آزاد و رسانه های مستقل هستند؛ نه در این ماجرا بلکه در تمام ماجراهای دو ـ سه دهه اخیر، خبرنگارکُشی های زیادی انجام داده اند، افراد زیادی را معدوم کرده اند، افراد زیادی اصلاً سرنوشتشان مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده، تعدادی مجروح اند و الان هم اینترنت ها را قطع کرده اند، ارتباطات را محدود کردند و اجازه دسترسی را کاهش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطبوعاتی: اسراییل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است

معاون مطبوعاتی: اسراییل بزرگترین تولیدکننده اخبار جعلی است