مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-25اقتصادي

عدم اجرای ضمانت زنجیره ای تسهیلات مسکن روستایی در بانک های همدان


معاون بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه 1373 متقاضی دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شده است، گفت: سهمیه شهرستان همدان در زمینه مسکن روستایی در سال گذشته 1700 فقره بوده که 1373 فقره به بانک ها معرفی شده و در سال جاری تاکنون 177 فقره عقدقرارداد انجام گرفته است.

- ایسنا/همدان معاون بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه 1373 متقاضی دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شده است، گفت: سهمیه شهرستان همدان در زمینه مسکن روستایی در سال گذشته 1700 فقره بوده که 1373 فقره به بانک ها معرفی شده و در سال جاری تاکنون 177 فقره عقدقرارداد انجام گرفته است.

محمدباقر خوش کردار دوشنبه 3 مهر در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن شهرستان همدان، با بیان اینکه ضمانت زنجیره ای در بانک های عامل همدان محقق نشده است، افزود: این موضوع باعث شده روند عقدقرارداد تسهیلات مسکن روستایی کُند شود.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه 109 هزار و 699 فقره مسکن روستایی در سطح استان مقاوم سازی شده است، بیان کرد: شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی استان همدان 66 درصد بوده در حالی که این شاخص در شهرستان همدان 55 درصد است.

خوش کردار اظهار کرد: پایین بودن شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در بخش شراء باعث شده شاخص شهرستان نیز کاهش یابد به طوری که در بخش شراء 3045 واحد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای ضمانت زنجیره ای تسهیلات مسکن روستایی در بانک های همدان

عدم اجرای ضمانت زنجیره ای تسهیلات مسکن روستایی در بانک های همدان