مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:552023-09-30اقتصادي

کشف 60 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک کارگاه تولیدی در اصفهان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از کشف 60 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال در بازرسی مأموران از یک کارگاه در اصفهان خبرداد.

-  کامران ریاحی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، کنترل و سرکشی از انبارها و شرکت های تولیدی و صنعتی (مصرف کنندگان عمده سوخت) در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص در هماهنگی با مرجع قضایی اکیپ مشترکی از مأموران این پلیس و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و اداره صمت به یکی از کارگاه های تولیدی اطراف اصفهان اعزام و در بازدید از محل مقدار 60 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

ریاحی با اشاره به اینکه ارزش سوخت مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 14 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی را از اولویت های پلیس در راستای حفظ سرمایه های ملی کشور عنوان کرد و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک کارگاه تولیدی در اصفهان

کشف 60 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک کارگاه تولیدی در اصفهان