مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-02سياسي

شیر رایگان در دبستان های دولتی توزیع می شود


امسال رییس جمهور در خصوص توزیع شیر در مدارس دستور داد و محل تأمین بودجه شیر مدارس را هم برای تمام دانش آموزان دبستان های دولتی مشخص کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بنی طبا سخنگوی انجمن صنایع لبنی کشور در مصاحبه تلفنی با برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت وگو درباره وضعیت توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: توزیع شیر در مدارس که از برنامه هفتم کشور حذف شده بود نهایتاً با پیگیری ها در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوب شد.

وی با بیان اینکه توزیع شیر مدارس از سال 1403 نیازمند تنظیم لایحه و تبدیل شدن به قانون است افزود: امسال رییس جمهور در این خصوص دستور دادند و محل تأمین بودجه شیر مدارس را هم برای کلیه دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس دولتی مشخص کردند.

سخنگوی انجمن صنایع لبنی کشور با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس دولتی مقطع ابتدایی قرار است دو بار در هفته انجام شود گفت: ما فارغ از ماجرای بودجه، آمادگی داشتیم که از محل مالیات بر ارزش افزوده این کار را انجام دهیم که پیشنهادمان برای سال های آتی نیز همین است.

بنی طبا ادامه داد: خود کارخانه های شیر هم فارغ از این ماجرا روز شیر مدارس را گرامی داشتند و قبول کردند در برخی از ایام سال شیر رایگان را در مدارس توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر رایگان در دبستان های دولتی توزیع می شود

شیر رایگان در دبستان های دولتی توزیع می شود