مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-27سياسي

از واگذاری اشتباه رجا رنج می بریم


شرکت رجا بیش از 10 سال قبل به اشتباه به بخش عمومی غیردولتی واگذاری شده و ما اکنون از واگذاری نادرست بزرگ ترین شرکت حمل ونقل ریلی مسافری رنج می بریم.

- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: شرکت رجا بیش از 10 سال قبل به اشتباه به بخش عمومی غیردولتی واگذاری شده و ما اکنون از واگذاری نادرست بزرگ ترین شرکت حمل ونقل ریلی مسافری رنج می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمیعاد صالحی در نشست خبری که امروز در دهمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی برگزار شد، اظهار کرد: در ماده 24 برنامه ششم توسعه و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اولویت توسعه، باید حمل و نقل ریلی باشد، اما در حدود 20 سال گذشته این حوزه اولویت نبوده است.

امیدوارم با توجه سرمایه گذاران به این بخش، بخش ریلی حوزه اول حمل ونقل باشد؛ کما اینکه آبان 1401 نیز بار دیگر مقام معظم رهبری به غفلت از این بخش اشاره کردند.

وی درباره موضوع سیگنالینگ در پروژه های ریلی بیان کرد: در حدود 10 سال گذشته به ویژه در دولت قبل، هنگام احداث پروژه های ریلی، سیگنالینگ و علایم که باید بخش جدایی ناپذیر احداث پروژه ها باشد از ردیف بودجه پروژه های عمرانی حذف شد.

در بسیاری از پروژه هایی که احداث شده یا در آستانه احداث هستند، برآوردها بر اساس حذف سیگنالینگ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واگذاری اشتباه رجا رنج می بریم

از واگذاری اشتباه رجا رنج می بریم