مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-16فرهنگي

وزارت علوم و وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر دانشجویی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه اداره کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تقویت کانون های تئاتر دانشجویی به امضا رسید.

- تفاهم نامه اداره کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اداره کل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع تقویت کانون های تئاتر دانشجویی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از انعقاد این تفاهم نامه، بهره گیری از ظرفیت های بین دستگاهی در راستای توسعه و تحکیم همکاری و فعالیت های مرتبط با حوزه هنرهای نمایشی در زمینه تولید و اجرای نمایش توسط کانون های دانشجویی، برگزاری تورها و اردوهای نمایشی، آموزش، پژوهش، تبلیغ، ترویج و فعالیت های مرتبط با هنرهای نمایشی در فضای دانشگاهی و کانون های تئاتر دانشجویی هست که توسط مهدی بادپا، مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کاظم نظری مدیرکل امور هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید.

بر اساس این گزارش، غنا بخشی اوقات فراغت دانشجویان از طریق فعالیت های مرتبط با هنرهای نمایشی؛حمایت از کانون های تئاتر دانشجویی به عنوان یک نهاد رسمی دانشگاهی و دانشجویی؛ توانمندسازی دانشجویان برای فعالیت های تفریحی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم و وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر دانشجویی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

وزارت علوم و وزارت ارشاد برای حمایت از تئاتر دانشجویی تفاهم نامه همکاری امضا کردند