مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26سياسي

پیشرفت 60 درصدی جهادآبرسانی سپاه در استان یزد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به طرح های جهاد آبرسانی و خانه سازی در استان یزد ، گفت: جهاد آبرسانی در شهر یزد 100 درصد و در دیگرهای شهرستانهای استان 60 درصد پیشرفت داشته است.

- سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان این که 11 قرارگاه برای محرومیت زدایی و خدمات بی منت توسط سپاه در استان یزد راه اندازی شده است، اظهار کرد: چهار قرارگاه در راستای جهاد خدمت رسانی به مردم است و قرارگاه های دیگر وظایفی نظیر فعالیت های فرهنگی و جهاد تبیین برعهده دارند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در قالب جهاد آبرسانی نیز افزود: جهاد آبرسانی به 58 روستای استان را از تیرماه سال گذشته با همکاری دستگاه های اجرایی خصوصا آبفا و همچنین حمایت استاندار آغاز کردیم و در حال حاضر شش مجتمع آبرسانی در شهرستان های یزد، میبد، اردکان، خاتم و ابرکوه ایجاد شده است.

سردار زارع کمالی با بیان این که بالغ بر 13 هزار خانواده در استان یزد تحت پوشش جهاد آبرسانی قرار می گیرند، گفت: پیشرفت کار در شهرستان یزد 100 درصد و در شهرستان های دیگر استان 60 درصد است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به برنامه زمانبدی برای جهاد آبرسانی تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده انجام عملیات آبرسانی به روستاهای استان یزد سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی جهادآبرسانی سپاه در استان یزد

پیشرفت 60 درصدی جهادآبرسانی سپاه در استان یزد