مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:302023-09-28سياسي

رییس کل دادگستری کردستان: قضات خدمات عمومی رایگان را جایگزین حکم حبس کنند


قضات شعب اجرای احکام در استان باید با صدور احکام مجازات های جایگزین حبس با محوریت خدمات عمومی رایگان در زمینه اجرای برنامه عملیاتی قوه قضاییه گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در معیت اعضای شورای معاونین دادگستری استان ضمن بازدید از حوزه قضایی قروه، در دیدار با مسوولان، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان قروه اظهار داشت: هفته وحدت، یادآور میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) آخرین فرستاده پروردگار است، پیام آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان ها و مکان ها دانسته و اقتدار و عزت جامعه نو پای اسلامی در عصر رسالت به دلیل وحدت و راهکارهای ارائه شده از طرف آن ستوده الهی بود.

  وی با اشاره به تاکید ویژه رییس قوه قضاییه بر اجرایی شدن برنامه عملیاتی در سال جاری، تصریح کرد: نتیجه اجرای عدالت در جامعه، ایجاد رضایتمندی و اعتمادسازی است.

  حسینی نرخ ابلاغ الکترونیک دادگستری قروه را 95 درصد ذکر کرد و افزود: قضات شعب اجرای احکام در استان باید با صدور احکام مجازات های جایگزین حبس با محوریت خدمات عمومی رایگان در زمینه اجرای برنامه عملیاتی قوه قضاییه گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری کردستان: قضات خدمات عمومی رایگان را جایگزین حکم حبس کنند

رییس کل دادگستری کردستان: قضات خدمات عمومی رایگان را جایگزین حکم حبس کنند