مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-14سياسي

ایجاد باور به گردشگری در جامعه دارای اهمیت است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: برای بهره مندی از مزایای صنعت گردشگری، باید نگاه مردم و مسؤولان به گردشگری و گردشگر تغییر پیدا کند و باور به گردشگری در جامعه ایجاد شود.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: برای بهره مندی از مزایای صنعت گردشگری، باید نگاه مردم و مسؤولان به گردشگری و گردشگر تغییر پیدا کند و باور به گردشگری در جامعه ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، کاظم دبیر در دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار که با پذیرش 158 مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، بیان کرد: یکی از مسائلی که در توسعه صنعت گردشگری می تواند موثر باشد، ایجاد باور به این صنعت در جامعه است و باید نگاه مردم و مسؤولان به گردشگری و گردشگر تغییر پیدا کند تا از مزایای این صنعت بهره مند شویم.

وی افزود: چرخه اقتصادی صنعت گردشگری حتی اگر به.

صورت مستقیم در زندگی برخی افراد محسوس نباشد، در سطح کلان اقتصادی مناطق گردشگرپذیر موثر است و نتیجه آن در زندگی مردم دیده می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد: عصر حاضر، عصر گردشگری است و این عصر فرصتی ویژه برای برخی کشورها مثل ایران به شمار می رود که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد باور به گردشگری در جامعه دارای اهمیت است

ایجاد باور به گردشگری در جامعه دارای اهمیت است