مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-04دانش

کلنگ زنی احداث مرکز مشاوره دانشگاه قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی وزارت علوم در جلسه هیات رییسه دانشگاه قم با بیان اینکه دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه فاقد نگرش های شکل یافته و مهارت های زندگی هستند عنوان کرد از سال 84 تا به .

- مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه قم در زمینی به مساحت 400 متر و در 5 طبقه و در مجموع 2000 مترمربع احداث می شود، هزینه احداث این مرکز 40میلیارد تومان برآورد شده است که از محل منابع داخلی دانشگاه تامین اعتبار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی وزارت علوم در جلسه هیات رییسه دانشگاه قم با بیان اینکه دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه فاقد نگرش های شکل یافته و مهارت های زندگی هستند عنوان کرد از سال 84 تا به امروز هر سال کارنامه سلامت دانشجویان در بدو ورود تهیه شده و ابعاد مختلف سلامت دانشجویان مورد رصد قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: از امسال نیز رصد کلیه دانشجویان مستقر در خوابگاه ها آغاز خواهد شد.

نعیمی با بیان اینکه دانشگاه قم جز سالم ترین دانشگاه های ایران است گزارشی از رصد سلامت دانشجویان چند ساله اخیر دانشگاه قم را به هیات رییسه ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث مرکز مشاوره دانشگاه قم

کلنگ زنی احداث مرکز مشاوره دانشگاه قم