مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-14سياسي

تاکید «میرضیایف» بر پایبندی ازبکستان بر گسترش همکاری ها در چارچوب همسود


رییس جمهور ازبکستان در نشست دوره ای شورای رؤسای جمهور جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع در «بیشکک» بر پایبندی ازبکستان برای گسترش همکاری همه جانبه در چارچوب جامعه همسود تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در نشست دوره ای شورای رؤسای جمهور جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع در بیشکک بر پایبندی ازبکستان برای گسترش همکاری همه جانبه در چارچوب جامعه همسود تاکید کرد.

رییس جمهور ازبکستان همچنین بر اهمیت استفاده از قالب منحصر به فرد جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع برای ارزیابی مشترک فرصت های بالقوه و اتخاذ اقدامات هماهنگ تاکید و پیشنهاد سازماندهی نشست مراکز تحلیلی و کارشناسان برجسته جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع برای تنظیم یک دستور کار چندجانبه جدید درازمدت را مطرح کرد.

میرضیایف علاوه بر این، بر لزوم تامین رشد اقتصادی پایدار در جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع تاکید کرد.

رییس جمهور ازبکستان استفاده موثر از سازوکارهای موجود را خواستار و پیشنهاد ابزارهای جدیدی را برای تشویق افزایش مبادلات بازرگانی بین کشورها داد.

رییس جمهور ازبکستان خواستار تنظیم بسته اقدامات تکمیلی برای تشویق سرمایه گذاری های متقابل و پیشبرد پروژه ها و همچنین برگزاری نشست تعاونی صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «میرضیایف» بر پایبندی ازبکستان بر گسترش همکاری ها در چارچوب همسود

تاکید «میرضیایف» بر پایبندی ازبکستان بر گسترش همکاری ها در چارچوب همسود