مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-15سياسي

با نوجوانی که دروغ رسانه ها درباره «آرمیتا» را شنیده چه کنیم؟


یک کارشناس رسانه درباره مواجهه با نوجوانی که دروغ های رسانه معاند درباره «آرمیتا گراوند» را باور کرده است، می گوید: «هر چقدر ما شفاف تر این دروغ را با توجه به تکیه بر مستندات کامل مهسا امینی نشان دهیم، - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: یک سال از فوت مهسا امینی گذشته است، اما یک اتفاق ساده در مترو تهران باز هم تنور گرم دروغ های رسانه های غربی و دشمنان این مرز و بوم را داغ کرد.

این در حالی است که در پروژه سالگردسازی جبهه معارض انقلاب اسلامی از واقعه مهسا امینی، بسیاری از مردم به آن بی توجه بودند.

اما همین رسانه های معارض از روز یکشنبه نهم مهرماه یک سوژه جدیدی برای مشابهت سازی پیدا کردند، آن هم با کلیدواژه آرمیتا گراوند دانش آموز 16 ساله! آرمیتا که هنگام ورود  به واگن مترو تعادلش را از دست می دهد و بر زمین می افتاد  و در نهایت در زمانی کوتاه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

اما انگار بازار شایعه و دروغ سرایی رسانه های معاند تمامی ندارد.

در این میان خشایار تلاش دارد دخترش هنگامه را متقاعد سازد، تمام این ماجرا تنها یک اتفاق بوده و ممکن است برای هر کسی دیگر هم رخ  دهد، اما او  موفق نمی شود دختر 15 ساله اش را با این حجم دروغ های رسانه ای با واقعیت روبه رو سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با نوجوانی که دروغ رسانه ها درباره «آرمیتا» را شنیده چه کنیم؟

با نوجوانی که دروغ رسانه ها درباره «آرمیتا» را شنیده چه کنیم؟