مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-14سياسي

پل شناور دهستان عنافچه شهرستان باوی نصب شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از نصب پل شناور ارتش بر روی رودخانه کارون برای تردد اهالی عنافچه خبر داد و گفت: امروز عملیات نصب این پل به اتمام رسید.

- محمد خانچی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های استانداری خوزستان برای حل مشکل تردد اهالی عنافچه و هماهنگی های انجام شده و دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم عنافچه و تسهیل در تردد اهالی، فرآیند نصب مجدد پل شناور این منطقه توسط گروه 422 مهندسی آغاز شد.

وی افزود: عملیات احداث این پل امروز با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور به پایان رسید و با نصب پل شناور، ارتباط دو سوی رودخانه کارون برای تردد اهالی عنافچه دوباره برقرار می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تشکر از صبر و شکیبایی مردم منطقه گفت: این پل 164 متر طول دارد که با تلاش گروه مهندسی 422 ارتش انجام شد و همکاری خوبی در این زمینه صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های قبل اهالی عنافچه به وسیله پل شناوری که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در 2 سوی رودخانه کارون نصب شده بود از روی رودخانه تردد می کردند اما آن پل به دلیل فرسودگی جمع آوری شد و مردم این دهستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شناور دهستان عنافچه شهرستان باوی نصب شد

پل شناور دهستان عنافچه شهرستان باوی نصب شد