مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:362023-10-02سياسي

پدر شهید سیدحمیدرضا هاشمی: دست تک تک برادران اهل سنت را می بوسم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید علی هاشمی صبح امروز شنبه 10 مهرماه در اجلاسیه اولین سالگرد شهادت شهید سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در محل حسینیه ثارالله اظهار کرد: تاکید می کنم، من و شهیدم طبق فرمان حضرت آقا و اعتقاد شخصی خودمان هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداشته، نداریم و نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: آنهایی که حمیدرضا را به شهادت رساندند به قول آقا نه شیعه بودند و نه سنی، بلکه مزدور و وطن فروش بودند و حساب برادران اهل سنت از این افراد جداست و من دست تک تک برادران اهل سنت را می بوسم که امروز در این مراسم هستند.

هاشمی ادامه داد: یکی از خبرنگاران از من پرسید آیا احتمال می دادید، پسرتان شهید شود که گفتم: یقین داشتم حمیدرضا شهید می شود، اما زمانش را نمی دانستم و این اواخر به یقین رسیده بودم به همین زودی ها شهید می شود، اما هیچ پدری نمی تواند این را به زبان بیاورد.

وی با اشاره به اینکه برای شهادت پسرم همیشه خداوند را شکر می کنم، ابراز داشت: فکر می کنم دو رکعت نمازی که از من در محضر خدا مورد قبول واقع شده همان نمازی ست بعد از اینکه فهمیدم حمیدرضا شهید شده است را خواندم.

پدر شهید هاشمی ادامه داد: خدا را شکر می کنم که پسرم به آرزویش رسید، هر پدر و مادری آرزوی شان این است که فرزندشان به آرزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید سیدحمیدرضا هاشمی: دست تک تک برادران اهل سنت را می بوسم

پدر شهید سیدحمیدرضا هاشمی: دست تک تک برادران اهل سنت را می بوسم