مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-18سياسي

اعتبارات 1401 خراسان شمالی صددرصد جذب شد


اعتبارات سال 1401 استان با مساعدت تمام دستگاه ها به صورت صددرصدی جذب شد و این امر برای سال آینده باید با قوت بیشتر تداوم یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موضوع اتمام پروژه های نیمه تمام در استان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهارکرد: دستگاه ها بحث مولدسازی املاک مازاد خود را جدی بگیرند تا این پروژه ها در سریع ترین بازه زمانی به نتیجه برسد.

وی گفت: اعتبارات سال 1401 استان با مساعدت تمام دستگاه ها به صورت صددرصدی جذب شد و این امر برای سال آینده باید با قوت بیشتر تداوم یابد.

استاندار خراسان شمالی افزود: خوشبختانه در بحث زیرساخت های مسکن ملی، حوزه عمرانی استان توانست اعتباری نزدیک به 75 میلیارد تومان از سایر منابع جذب کند.

حسین نژاد تصریح کرد: در این جلسه  300 میلیارد ریال از اعتبارات تملک و دارایی های سرمایه ای سطح استان برای اجرای 12 پروژه از پروژه های عمرانی اولویت دار استان تصویب شد.

وی با محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در بمباران بیمارستان المعمدانی و مناطق مسکونی غزه، گفت: به زودی شاهد نابودی کامل این رژیم غاصب و غده سرطانی در منطقه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات 1401 خراسان شمالی صددرصد جذب شد

اعتبارات 1401 خراسان شمالی صددرصد جذب شد