مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-07سياسي

شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مشورت دستور صریح اسلام است، گفت: شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مشورت دستور صریح اسلام است، گفت: شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند.

مهدی رمضانی امروز (15 مهر) در همایش شهرستانی شوراهای اسلامی به مناسبت روز روستا که در شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستورات و توصیه های اخلاقی و اجتماعی اسلام، همفکری و مشورت در امور فردی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت شورا و مشارکت از دیدگاه اسلام، افزود : این امر مقدس نیز مورد تاکید پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) است و با تکیه به این امر، بشریت از جهل و نادانی، ظلمت و تاریکی نجات یافتند، لذا امروز مسلمانان سراسر جهان مدیون رهنمون های منجی عالم بشریت هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مشورت دستور صریح اسلام است، گفت:شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند.

رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با رجوع به تاریخ صدر اسلام، در 1400 سال قبل که بشر در اوج بدبختی و جهالت، به انحطاط رسیده بود، با مبعوث شدن نبی مکرم اسلام(ص)، همه مکلف به فرمانبرداری از خداوند واحد شدند و هیچ کس حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند

شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند