مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-25سياسي

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان


آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا و راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا و راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (3 مهرماه) در همایش جهاد مقاومت با اشاره به نقش ارزنده ایثارگران در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت ایثار و گذشت را به طور کامل و دقیق معنا کردند و تک تک ما امروز مدیون این فداکاری و رشادت آنها هستیم.

وی با توضیح اینکه در همه جوامع بشری ارزش هایی وجود دارد که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را تشکیل می دهد و برخی از این ارزش ها مشترک است و فرهنگ ایثارگری در این دایره جا می ‎گیرد، گفت: فرهنگ ایثارگری در بین همه مکاتب بشری دارای جایگاه و منزلت بالایی است.

این مسئول با اشاره به اینکه آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا است، تصریح کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان