مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-13سياسي

رژیم صهیونیستی باید تاوان های بزرگی پس دهد


رژیم غاصب باید تاوان های مهمی پس دهد و این تازه اول کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های عبادی_ سیاسی این هفته نماز جمعه دهدشت، هجوم از زمین و آسمان حماس به قدرت پوشالی رژیم جعلی را یادآور شد و اظهار کرد: مردم حماس، مسؤولان ارشد صهیونیستی را در خاب گرفتند و اسیر کردند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این که جریان مقاومت زنده ، بیدار و هوشیار است گفت: کسانی که می گویند ایران دخالت کرده به آن ها می گوییم که ایران دخالتی نکرده است اما حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و اگر آن هایی که از خلیج خوک ها آمده اند مداخله کنند همه بازوان آن ها را قطع خواهیم کرد.

وی افزود: این تازه اول کار است و شروع جبهه جدید مقاومت، هم حزب الله لبنان، انصارالله یمن، زینبیون و فاطمیون آماده هستند و ما منتظریم غلطی از صهیونیست سر بزند.

حجت الاسلام وحدانی فر با توجه به تهدید اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: شما عددی نیستید، در قامت دشمنان جمهوری اسلامی نیستید، شما یارای مقابله با حزب الله و حماس را ندارید، امروز موشک های جبهه مقاومت به تل آویو رسیدند این ها فقط موشک های کوتاه برد هستند اگر صهیونیست ها ادامه دهند منابع مهم و استراتژی آ ن ها را به مخاطره می اندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی باید تاوان های بزرگی پس دهد

رژیم صهیونیستی باید تاوان های بزرگی پس دهد