مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-04بين الملل

وزیر دفاع عراق در صدر هیأتی نظامی وارد ترکیه شد


وزیر دفاع عراق به دعوت همتای ترکیه ای خود در صدر هیأتی بلندپایه وارد آنکارا شد و قرار است دو طرف مسائل امنیتی و دفاعی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت عراق در آنکارا، شامگاه امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد ثابت محمد العباسی وزیر دفاع این کشور در صدر هیأتی نظامی وارد پایتخت ترکیه شده است.

براساس بیانیه سفارت عراق، این سفر به دعوت یشار گولر وزیر دفاع ترکیه صورت گرفته و فردا (پنجشنبه)، در مراسمی رسمی از وزیر دفاع عراق در ساختمان وزارت دفاع ترکیه استقبال خواهد شد.

طبق این بیانیه، وزیر دفاع عراق در دیدار با همتای ترکیه ای خود مسائل امنیتی، دفاعی و همکاری در زمینه صنایع دفاعی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

این سفر در حالی انجام شده است که یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه، روز دوشنبه، در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک گفته بود بعد از حمله تروریستی روز یکشنبه در آنکارا عملیات ها علیه پ.

ک.

ک در شمال عراق و سوریه تشدید خواهد شد.

به دنبال این اظهارات، وزیر کشور ترکیه، روز سه شنبه، اعلام کرد 13 هزار و 440 نیروی امنیتی این کشور در سراسر خاک ترکیه عملیات گسترده ای را برای مبارزه با تروریسم آغاز کرده اند و طی آن، ده ها نفر دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع عراق در صدر هیأتی نظامی وارد ترکیه شد

وزیر دفاع عراق در صدر هیأتی نظامی وارد ترکیه شد