مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:502023-09-26سياسي

شاهد هجمه به مسائل عینی مانند دفاع مقدس هستیم


معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در جهارمین همایش رسانه ای دیده بان صبح با اشاره به دفاع ضعیف از اصول و مسائل عینی خود در محکمه افکار عمومی، گفت: - ایسنا/یزد معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در جهارمین همایش رسانه ای دیده بان صبح با اشاره به دفاع ضعیف از اصول و مسائل عینی خود در محکمه افکار عمومی، گفت: امروز شاهد هجمه به مسائل عینی مانند دفاع مقدس هستیم.

سرهنگ محسن دهقانی معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد در این همایش که به همت بسیج رسانه استان شامگاه امروز، سه شنبه، چهارم مهرماه در سالن همایش های اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس یزد برگزار شد، گفت: متاسفانه امروز شاهد هجمه به مسائل عینی و قطعی مانند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هستیم به عبارتی در محکمه افکار عمومی نتوانسته ایم از اصول خود که از امور بدیهی برایمان است، به خوبی دفاع کنیم.

وی با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر کذب بودن آغاز جنگ تحمیلی از سوی صدام، برخی منابع و اسناد جهانی و بدیهی در مورد آغازگر بودن جنگ تحمیلی توسط صدام را یادآور شد و گفت: با تمام این اوصاف امروزه صورت نرم شاهد خدشه وارد کردن به امور عینی خود هستیم.

دهقانی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در جریان دفاع مقدس راهبرد عقل جامعه یعنی حضرت امام(ره) به عنوان امام جامعه مبنی بر این که حمله بهترین دفاع است، را نشناخته‎ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد هجمه به مسائل عینی مانند دفاع مقدس هستیم

شاهد هجمه به مسائل عینی مانند دفاع مقدس هستیم