مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-10سياسي

آیت الله فاضل لنکرانی: طوفان الاقصی صحنه سیاست جهانی را تغییر می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی استاد حوزه علمیه قم در سخنانی به حمایت از طوفان الاقصی فلسطین پرداختند که متن کامل آن به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ این روزها حادثه بسیار بزرگی در تاریخ بشریت و تاریخ اسلام رقم می خورد.

مردم مظلوم فلسطین که متجاوز از 70 سال است مورد اقسام جنایات، قتل و غارت و کشتار کودکان و زنان بی گناه و زندانی شدن بسیاری از جوانانشان قرار گرفته اند، اینک به پا خاسته اند.

در طول این مدت روز به روز چنگال این رژیم غاصب تیزتر شد و نسبت به مردم فلسطین رذالت و وحشی گری خود را بیشتر نشان داد و اگر این انقلاب مقدس نبود، امروز همه کشورهای اسلامی و حتی خود ایران تحت سیطره این رژیم قرار داشت و معلوم نبود، با آن نقشه های شومی که برای اسلام و کشورهای اسلامی داشتند، چه بر سر اسلام می آوردند.

یکی از آثار و برکات بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران این بود که رژیم صهیونیستی را زمین گیر کرد و مانع رشد و تحقق نقشه های آنان شد.

بحمدالله مجاهدان مسلمان و انقلابی فلسطین با الهام گیری از انقلاب اسلامی ایران به این سمت حرکت کردند که در منطقه هسته مقاومت را به وجود آورند، و این همه، مرهون تدبیرهای امام خمینی رضوان ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فاضل لنکرانی: طوفان الاقصی صحنه سیاست جهانی را تغییر می دهد

آیت الله فاضل لنکرانی: طوفان الاقصی صحنه سیاست جهانی را تغییر می دهد