مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-28سياسي

بن بست انتخابات آمریکا با پرونده های فساد ترامپ و بایدن


دومین مناظره انتخاباتی درون حزبی نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، بازهم بدون ترامپ اما در سایه حواشی قضایی کیفری جدید او که این بار یک پرونده کلاهبرداری بود، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایران نوشت: دومین مناظره انتخاباتی درون حزبی نامزدهای جمهوری خواه ریاست جمهوری امریکا، بازهم بدون ترامپ اما در سایه حواشی قضایی کیفری جدید او که این بار یک پرونده کلاهبرداری بود، برگزار شد.

در جبهه مقابل نیز اردوی دموکرات ها بی تلاطم نبود.

چراکه فارغ از تهدید تعطیلی دولت که بیخ گوش کاخ سفید است، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، فرایند استیضاح رییس جمهور را کلید زده اند تا هر دو کاندیدای پیشتاز و مورد حمایت اکثریت دو حزب بزرگ امریکا برای دور بعد ریاست جمهوری با اتهامات سنگین مقامات قضایی و کنگره زیر سؤال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو، دوشنبه گذشته کمیته ملی جمهوری خواهان امریکا با حذف نام آسا هاتچینسون، فرماندار سابق آرکانزاس، 7 نامزد دیگر را برای حضور در دور دوم مناظره دو ساعته در کتابخانه رونالد ریگان در کالیفرنیا دعوت کردند.

به باور ناظران پولیتیکو، مناظره دیروز از بعد اثرگذاری چندان تفاوتی با دور اول ندارد اما دور سوم که در ماه نوامبر در میامی برگزار خواهد شد، می تواند میدان رقابتی واقعی برای کاندیداها باشد و پیش بینی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست انتخابات آمریکا با پرونده های فساد ترامپ و بایدن

بن بست انتخابات آمریکا با پرونده های فساد ترامپ و بایدن