مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-02اجتماعي

کرمانشاه 820 شهید دانش آموز دارد


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود 36 هزار شهید دانش آموز در کشور، گفت: از این تعداد 820 شهید دانش آموز از استان کرمانشاه هستند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود 36 هزار شهید دانش آموز در کشور، گفت: از این تعداد 820 شهید دانش آموز از استان کرمانشاه هستند.

سلمان محمدی، امروز (10 مهر) در مراسم یادواره شهدای دانش آموز کرمانشاه -لاله های روشن- با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در طول ایام دفاع مقدس دانش آموزان هم نقش مهمی را در جبهه های جنگ ایفا کردند، لذا در این ایام برنامه هایی در سطح مدارس برگزار می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین این برنامه ها، طرح ملی لاله های روشن است که در آن یاد 36 شهید دانش آموز در 36 هزار مدرسه سراسر کشور گرامی داشته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا، این طرح ملی در کرمانشاه در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است.

این مسئول تعداد شهدای دانش اموز استان کرمانشاه را 820 شهید اعلام کرد.

وی در ادامه بهترین گرامیداشت برای شهدا را شنیدن و عمل به پیام آنها عنوان کرد و گفت: پیام شهدا همان ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است که در نهایت منجربه پیروزی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 820 شهید دانش آموز دارد

کرمانشاه 820 شهید دانش آموز دارد