مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-26سياسي

کدام احزاب نمی توانند برای انتخابات لیست بدهند؟


با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتظار می رود فعالیت احزاب هم به مرور جدی تر شود اما برخی احزاب نمی توانند برای این انتخابات لیست بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری برگزار می شود.

تاکنون مرحله ثبت نام اولیه از داوطلبان انتخابات برگزار شده و اکنون داوطلبان این انتخابات که مدارک آنها تایید نشده است، فرصت ثبت اعتراض دارند.

در فاصله حدود شش ماه مانده به انتخابات کشور هنوز فعالیت حزبی و تشکیلاتی رونق چندانی نگرفته است و احزاب در حال ارزیابی از شرایط سیاسی کشور هستند.

البته کمیسیون ماده 10 احزاب به احزاب توصیه کرده است که هرچه زودتر کنگره و مجامع عمومی خود را برگزار و اعضای خود را به این کمیسیون معرفی کنند.

این کمیسیون به احزاب تا پایان شهریور فرصت داده بود تا کنگره و مجمع عمومی خود را برگزار کنند.

در اطلاعیه کمیسیون ماده 10 احزاب که در روز هفتم مرداد منتشر شد، آمده است که به اطلاع احزاب و گروه های سیاسی که در موعد قانونی طبق اساسنامه مصوب خود، مجامع عمومی و انتخابات شورای مرکزی و بازرسین و دبیرکل را برگزار نکرده اند در مهلت تعیین شده در جلسه شورای مرکزی احزاب با معاون محترم سیاسی منتهی به خرداد ماه سال جاری هم اقدامی انجام نداده اند، می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام احزاب نمی توانند برای انتخابات لیست بدهند؟

کدام احزاب نمی توانند برای انتخابات لیست بدهند؟