مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-02فرهنگي

کتاب «مشروطیت در زنجان» رونمایی شد


کتاب «مشروطیت در زنجان به روایت اسناد» در بردارنده روایتی متکی بر اسناد معتبر تاریخی از رویدادها و حوادث دوران مشروطه (سال های 1324 تا 1329) است که مولف آن تلاش کرده تا نمونه موفقی از تاریخ نگاری محلی را ارائه دهد.

- ایسنا/زنجان کتاب مشروطیت در زنجان به روایت اسناد در بردارنده روایتی متکی بر اسناد معتبر تاریخی از رویدادها و حوادث دوران مشروطه (سال های 1324 تا 1329) است که مولف آن تلاش کرده تا نمونه موفقی از تاریخ نگاری محلی را ارائه دهد.

کتاب مشروطیت در زنجان تالیف حسن رستمی با حمایت موسسه فرهنگی مشکات از سوی انتشارات نگاه معاصر در 720 صفحه روانه بازار شده است.

آیین رونمایی مشروطیت در زنجان به روایت اسناد شامگاه روز گذشته (9 مهرماه) با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و علاقه مندان به ادبیات در سالن اجتماعات کتابخانه سهروردی زنجان برگزار شد.

استاد گروه تاریخ دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در این مراسم گفت: کتاب مشروطیت در زنجان به روایت اسناد روایت مناسبی از خاندان های نقش آفرین در آن دوران در زنجان ارائه کرده و این ویژگی تاریخ نگاری محلی است که ما را از کلی گویی بر حذر می دارد و جزییات بیشتری در اختیارمان می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مشروطیت در زنجان» رونمایی شد

کتاب «مشروطیت در زنجان» رونمایی شد