مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-06سياسي

رمز بقای مسلمان وحدت است


رمز بقای مسلمان جهان حفظ وحدت حول محور رسول الله (ص) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه که با حضور پر شور مردم مومن و انقلابی این سهر برگزار شد ضمن دعوت از مردم برای حفظ تقوای الهی،  از تقوا به عنوان فوز عظیم دنیا و آخرت یاد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت های هفته، افزود: چهارده مهر روز دامپزشکی است لذا باید قدردان  زحماتی پرسنل تلاشکر این دستگاه باشیم ، که برای سلامت ما دقت و نظارت لازم را دارند.

وی با اشاره به رخداد 15 مهرماه، گفت :  پانزده مهر ماه آغاز حمله آمریکا به افغانستان است، لذا باید بدانیم هر جنایتی در دنیا  اتفاق می افتاد زیر سر امریکا است.

آیت الله علما همچنین از پانزده مهر روز روستا و عشایر نام برد و تصریح کرد:همه باید قدردان عشایر غیور و زحمت کش باشیم و دولت باید در صدد رفع مشکلاتشان برآید.

وی تأکید کرد:  شانزده مهر سالروز بمباران شیمیایی سومار توسط حزب بعث و صدامیان است، به روان پاک و مطهر همه شهدای کشور و جنگ تحمیلی درود می فرستیم و هیچگاه رشادت های رزمندگان را فراموش نمی کنیم.

  آیت الله علما از شانزده مهر به عنوان روز جهانی کودک یاد نمود و خاطر نشان کرد: باید بچه ها را از کودکی با اسلام آشنا کنیم ، امام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز بقای مسلمان وحدت است

رمز بقای مسلمان وحدت است