مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-25سياسي

عزیزی: دولت به دنبال عمل به برنامه هفتم توسعه است


رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از پیش بینی تشکیل شورای عالی راهبری برنامه در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: این شورا در طول سال بر اجرای برنامه نظارت می کند.

- رییس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از پیش بینی تشکیل شورای عالی راهبری برنامه در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: این شورا در طول سال بر اجرای برنامه نظارت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی عصر امروز دوشنبه مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برنامه 5 ساله مهم ترین سند کشور برای پیشرفت است ، اظهار کرد: این برنامه مبتنی بر اسناد بالادستی است و این اسناد در قانون اساسی به صراحت آمده است؛ برنامه باید مبتنی بر شرع مقدس اسلام و سیاست های کلی ابلاغی رهبری باشد و همه سیاست ها نیز به قانون تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های کلی برنامه هم شرعی، هم قانونی و هم منطقی است، افزود: از دولت مردمی تشکر می کنم که لایحه برنامه هفتم را بر اساس سرفصل های سیاست های کلی تدوین کردند.

همچنین از همراهی دولت در رسیدگی به لایحه در کمیسیون تلفیق تشکر می کنم؛ در این کمیسیون در هر موضوعی که دولت بیش از یک مرتبه زمان درخواست کرد، این فرصت در اختیار او قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: دولت به دنبال عمل به برنامه هفتم توسعه است

عزیزی: دولت به دنبال عمل به برنامه هفتم توسعه است