مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:102023-09-27سياسي

رییسی: پرتاب موفق ماهواره نور3 نشان داد که تهدید اثری در عزم دانشمندان ایرانی ندارد


سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ساخت و تزریق موفق ماهواره ایرانی نور 3 را به مدار 450 کیلومتری زمین تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور ساخت و تزریق موفقیت آمیز ماهواره ایرانی نور 3 را به مدار 450 کیلومتری زمین، به همه مردم ایران تبریک گفت و از تمام دست اندرکاران صنعت فضایی کشور قدردانی کرد.

سید ابراهیم رییسی در پیامی ضمن تبریک ساخت و تزریق موفقیت آمیز ماهواره ایرانی نور 3 به مدار 450 کیلومتری زمین با ماهواره بر ایرانی قاصد، این موفقیت ملی را حاصل توجه دولت مردمی به صنعت فضایی و نشانه دیگری از ناکارآمدی تحریم و تهدید دشمن مقابل عزم و اراده متخصصان و دانشمندان کشور دانسته و از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فضایی ایران خواست، مسیر رشد پرشتاب صنعت فضایی در کشور را بیش از گذشته هموار نمایند.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم ساخت و تزریق موفق ماهواره ایرانی نور3 با ماهواره بر ایرانی قاصد، به مدار 450 کیلومتری زمین توسط متخصصان فضایی کشور، بار دیگر نشان داد که تهدید و تحریم اثری بر عزم و اراده دانشمندان جوان عزیز برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی ندارد.

این موفقیت ملی را که تجلی باور ما می توانیم و حاصل توجه دولت مردمی به صنعت فضایی و مصوبات شورای عالی فضایی بوده است، به همه مردم، تلاشگران صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: پرتاب موفق ماهواره نور3 نشان داد که تهدید اثری در عزم دانشمندان ایرانی ندارد

رییسی: پرتاب موفق ماهواره نور3 نشان داد که تهدید اثری در عزم دانشمندان ایرانی ندارد