مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:112023-10-07بين الملل

کلینتون: ترامپ دموکراسی آمریکا را ویران می کند


وزیر خارجه سابق آمریکا حامیان دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار داده و ترامپ را بعنوان فردی معرفی کرد که دموکراسی آمریکا را ویران می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیلاری کلینتون ، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان، حامیان رییس جمهور سابق ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و آن هایی را که پس از شورش 6 ژانویه 2021 به کنگره، همچنان از رییس جمهور سابق حمایت می کنند، با اعضای یک فرقه مقایسه کرد.

کلینتون در کلیپی که از صحبت هایش علیه ترامپ و حامیانش منتشر شده، تصریح کرده است: شاید نیاز باشد که حامیان حزب جمهوری خواه نسبت به فاصله گرفتن از این فرقه بیشتر بیاندیشند .

کلینتون با اشاره به جریان حمله به کنگره در تاریخ 6 ژانویه هم افزود: متأسفانه بسیاری از آن افراط گرایان جمهوری خواه، دستورات مربوط به اعتراضات و راه پیمایی های خود را از دونالد ترامپی می گیرند که دیگر هیچ اعتباری برای او باقی نمانده و مقصر اصلی تمام اقداماتش هم خودش است و البته که وی فقط به منافع خود فکر می کند .

او پیش بینی کرد که بایدن می تواند یک بار دیگر ترامپ را که احتمالاً به عنوان نامزد اصلی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهد بود، شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون: ترامپ دموکراسی آمریکا را ویران می کند

کلینتون: ترامپ دموکراسی آمریکا را ویران می کند