مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-11سياسي

900 مقاله به کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی رسید


900 مقاله به پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رشیدی پور، دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران پیش از ظهر امروز در آیین آغاز این کنگره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار کرد: امروز فرصت بزرگی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قرار گرفت تا شاهد برگزاری این کنگره بزرگ در سمنان باشد.

وی گفت: بسیاری از دانشمندان کشورمان برای توسعه رشته های فیزیولوژی و فارماکولوژی  زحمات زیادی متقبل شدند و از حدود یک سال پیش، با نظر انجمن فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران، دبیرخانه و سایت همایش در سمنان مستقر و آماده انجام فعالیت ها شد.

دبیر علمی پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران تصریح کرد: اطلاع رسانی این کنگره در استان سمنان و سطح کشور و بین الملل به خوبی انجام گرفت و بیش از یک هزار و 300 نفر برای حضور در آن ثبت نام کردند.

رشیدی پور ادامه داد: 300 مقاله به صورت سخنرانی در پنجمین کنگره بین المللی و بیست وششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران پذیرفته شد و 18 نفر از سخنرانان کلیدی و مدعو، آخرین یافته های خود را در این کنگره ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 مقاله به کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی رسید

900 مقاله به کنگره بین المللی فیزیولوژی و فارماکولوژی رسید