مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-11اقتصادي

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی        


شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال 54 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد.

- ایسنا/کردستان شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کردستان گفت: در 6 ماهه نخست امسال 54 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال محمودیان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کمک می کند، عنوان کرد: ترویج بانکداری اسلامی و سنت قرض الحسنه از اهداف این صندوق است.

وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال 2500 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 54 میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیان کرد: هزار و 763 مورد از این تسهیلات در زمینه حمایتی و کمک به درمان و مشکلات معیشتی، 239 مورد در زمینه کمک به اشتغال مددجویان، 232 مورد در زمینه کمک به تامین مسکن نیازمندان و 110 مورد هم در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان با بیان اینکه بخشی از تسهیلات این صندوق از محل سپرده خیران پرداخت می شود، تصریح کرد: 167 مورد تسهیلات به مبلغ سه میلیارد و 745 میلیون تومان از محل سپرده خیران به نیازمندان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی        

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی