مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-30سياسي

آیا تکنیک نوازندگان جدید دست رهبر ارکستر را بسته بود؟!


ارکستر سمفونیک تهران پس از دو ماه استراحت در این شب ها به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت به صحنه می رود؛ از آن جایی که ارکستر با تغییرات ساختاری و حضور نوازندگان جوان مواجه شده است، - ارکستر سمفونیک تهران پس از دو ماه استراحت در این شب ها به رهبری منوچهر صهبایی در تالار وحدت به صحنه می رود؛ از آن جایی که ارکستر با تغییرات ساختاری و حضور نوازندگان جوان مواجه شده است، این کنسرت موسیقی حائز اهمیت است.

در ادامه نقدی درباره اجرای اخیر ارکستر سمفونیک تهران که برای انتشار در اختیار خبرگزاری ایسنا گرفته است، می خوانید: پنجم مهر ماه 1402 بعد از نزدیک به شش ماه از سکوت ارکستر سمفونیک تهران و حواشی های پیرامون آن و اخراج 40 نوازنده با تجربه خود، بالاخره این ارکستر اولین اجرای رسمی خود را برگزار کرد.

سمفونی شماره 7 از لودویگ فان بتهوون، رقص در بارگاه شاه سمنگان، رقص های مجار شماره 1، 4، 5 و سمفونی شماره 4 از یوهانس برامس (فقط موومان اول) آثار و رپرتواری بود که در این شب اجرا شد.

اولین موردی که برای نگاه مخاطب جذاب بود، نکته ای که رهبر ارکستر (منوچهر صهبایی) هم به آن اشاره کرد، اجرایی بدون میکروفون بود.

پس در همین ابتدا مخاطب خود را برای یک اجرای اصیل آماده می کند و انتظار می رفت اجرایی با دقت و دقیق از نظر صدادهی ارکستر شاهد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تکنیک نوازندگان جدید دست رهبر ارکستر را بسته بود؟!

آیا تکنیک نوازندگان جدید دست رهبر ارکستر را بسته بود؟!