مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-22سياسي

آمادگی دادگستری برای کمک به افزایش درآمد گیلان


رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دادگستری استان آمادگی کمک به افزایش درآمد استان را دارد، گفت: با توجه به جمعیت استان و نیاز به افزایش تعداد کارکنان لازم است تا از حجم کاری کارکنان شاغل کاسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه استان و معاون توسعه استانداری، با اشاره به اینکه تلاش در راستای میزان جذب بودجه و هزینه های جاری و عمرانی استان باید افزایش یابد، اظهار کرد: زمانی برنامه های توسعه ای استان محقق می شود که بتوانیم با همفکری و همدلی منابع لازم برای اهداف توسعه ای را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هر استان باید متناسب با ظرفیت و عملکرد خود اعتبار مربوطه را جذب کند، افزود: در استان گیلان سرانه تعداد کارکنان اداری کمتر از سایر استان هاست و این بدین معناست که هر کارمند بیش از ظرفیت فعالیت می کند لکن همانند سایر استان ها دریافتی دارد.

رییس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه دادگستری استان آمادگی کمک به افزایش درآمد استان را دارد، گفت: با توجه به جمعیت استان و نیاز به افزایش تعداد کارکنان لازم است تا از حجم کاری کارکنان شاغل کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دادگستری برای کمک به افزایش درآمد گیلان

آمادگی دادگستری برای کمک به افزایش درآمد گیلان