مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 05:252023-10-09سياسي

استاندار: حضور جوانان در بسیاری از پست های مدیریتی خوزستان در اولویت است


استاندار خوزستان با بیان این که جوانان امروز ما شجاع، تحول گرا و پرشور هستند، گفت: تجربه پیشکسوتان باید در کنار نیروی جوانی قرار بگیرد تا از مسیر منحرف نشویم.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان این که جوانان امروز ما شجاع، تحول گرا و پرشور هستند، گفت: تجربه پیشکسوتان باید در کنار نیروی جوانی قرار بگیرد تا از مسیر منحرف نشویم.

علی اکبر حسینی محراب در نشست با مشاوران جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شکر نعمت جوانی اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید نصب العین قرار گیرد و همیشه باید شکرگزار خداوند باشیم که زمینه ای را برای ما فراهم کرده است تا در جایی قرار بگیریم و برخی از مشکلات را از سر راه جوانان برداریم، ولو این که یک نفر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی خطاب به مشاوران جوان تصریح کرد: در مسیر کسب علم بکوشید و به کم قانع نشوید تا اثرگذاری بیشتری داشته باشید.

استاندار خوزستان با تاکید بر تشکیلاتی بودن مشاوران جوان افزود: مشاوران جوان باید از نظر تشکیلاتی به مسائل این حوزه واقف باشند و به آن عمل کنند.

حسینی محراب با اشاره به نقش آفرینی مشاوران جوان در حوزه های مختلف ادامه داد: آنچه از مشاوران جوان انتظار می رود، ارائه ایده های جدید و نکته سنجی است، اینجا است که رشد و چالش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: حضور جوانان در بسیاری از پست های مدیریتی خوزستان در اولویت است

استاندار: حضور جوانان در بسیاری از پست های مدیریتی خوزستان در اولویت است