مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-02حوادث

فروش نوزاد با شناسنامه 200 میلیون تومان


کلاهبرداری به بهانه خرید خانه در خارج/ سقوط مرگبار سارق از نورگیر/ کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی مهندس قلابی/ کلاهبرداری از عاشق قدیمی!/ فروش نوزاد با شناسنامه 200 میلیون تومان/ پلیس خواب تک تیرانداز بی رحم را آشفته کرد/ حکم اعدام مجازات جنایت های سیاه پدر - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه دهم مهر ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  کلاهبرداری به بهانه خرید خانه در خارج فردی که با هویت های جعلی در پوشش خرید ملک در خارج از کشور اقدام به کلاهبرداری دو میلیون یورویی از مردم کرده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید سقوط مرگبار سارق از نورگیر سارق وقتی می خواست از یک خانه سرقت کند به علت شکستن شیشه نورگیر سقوط کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی مهندس قلابی مهندس قلابی کشتی به بهانه ازدواج و دریافت ویزای توریستی کانادا از یک خانواده 2 میلیارد تومان کلاهبرداری کرد.

بیشتر بخوانید کلاهبرداری از عاشق قدیمی! وقتی متوجه کلاهبرداری ده ها میلیونی عشق قدیمی ام شدم که او قصد داشت از در پشتی مرکز خرید فرار کند، اما من که با دیدن پیامک 40 میلیون تومانی بانک روی گوشی تلفن، رنگ از رخسارم پریده بود به دنبال آن زن جوان دویدم و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نوزاد با شناسنامه 200 میلیون تومان

فروش نوزاد با شناسنامه 200 میلیون تومان