مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-02اقتصادي

وام 100 میلیونی به کدام گردشگران تعلق می گیرد؟ 


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه به تشریح جزییات طرح اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به گردشگران در کرمانشاه پرداخت.

  - ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه به تشریح جزییات طرح اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی به گردشگران در کرمانشاه پرداخت.

  وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جزییات این طرح اظهارکرد: چندی پیش تفاهم نامه ای بین چهار دستگاه استانداری، حج و زیارت، میراث فرهنگی و بانک مهر ایران منعقد شد تا طی آن به زائرین اربعین حسینی در کرمانشاه تسهیلات سفر پرداخت شود.

وی از توسعه این طرح در گام های بعدی خبرداد و گفت: در گام بعدی تصمیم گرفته شد تا به منظور ترغیب و تشویق گردشگران سراسر کشورمان برای سفر به کرمانشاه، این تسهیلات را به آنها پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا، هر گردشگری که بخواهد در قالب تور به کرمانشاه سفری داشته باشد، تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات به او جهت پرداخت هزینه های تور، اقامت و خرید سوغات پرداخت خواهد شد.

امیری در تشریح شرایط و نحوه پرداخت این تسهیلات هم عنوان کرد: زمانی که یک گردشگر قصد سفر به کرمانشاه را دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و از آنجا او را به این بانک معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 100 میلیونی به کدام گردشگران تعلق می گیرد؟ 

وام 100 میلیونی به کدام گردشگران تعلق می گیرد؟