مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-01اقتصادي

استاندار کردستان: حساب های طلای زرکوه و پتروشیمی به داخل استان منتقل شد


حساب های پتروشیمی کردستان سال هاست که در خارج از استان است که خوشبختانه تمام حساب های آن به استان منتقل شد ضمن اینکه معدن طلای قروه هم تمام حساب های خود را به استان منتقل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در کلنک زنی پست برق کارخانه گندله سازی کردستان گفت: کار بزرگی که با برنامه ریزی مدون باشد به موقع و با سرعت مناسب پیش می رود.

  وی عنوان کرد: در خصوص پوشش آنتن موبایل و اینترنت با مدیرعامل مخابرات استان مذاکره شد که به سرعت و طی این هفته موضوع را برای کل مسیر از سه راهی دیوانده تا به بیجار دنبال خواهیم کرد تا مشکل حل شود.

استاندار کردستان اظهار کرد:محدوده و محور بیجار جز محورهایی است که سختی ندارد و کوهستانی نیست تا نیاز به سرمایه گذار داشته باشد و لذا باید همراه اول و ایرانسل این موضوع را سریع تر در دستور کار قرار دهند.

  وی گفت: از اولویت های دولت چند محور بیشتر نبود که  یکی از آنها توجه به زنجیره های ارزش به ویژه حوزه معادن و جلوگیری از خام فروشی محصولات معدنی استان است.

استاندار کردستان بیان کرد: اقداماتی خوبی صورت گرفت و به جد طی این دو سال دنبال کردیم و انشاءالله اتفاقات خوبی خواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: حساب های طلای زرکوه و پتروشیمی به داخل استان منتقل شد

استاندار کردستان: حساب های طلای زرکوه و پتروشیمی به داخل استان منتقل شد