مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:112023-10-21سياسي

از انجام عمل های جراحی بدون دلیل تاارتباطات ناسالم با مراکز ام آر آی و سی تی اسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام  و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز به مناسبت آغاز هفته ملی بیمه سلامت در دیدار با مدیران و کارکنان بیمه سلامت در استان با یادآوری شعار محوری بیمه سلامت همگانی گامی به سوی تحقق عدالت اجتماعی، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت اگر به شعارهای روزهای هفته ملی بیمه سلامت خوب عمل شاهد وضعیت مطلوبی از این سازمان خواهیم بود امام جمعه تبریز افزود: دین اسلام اهمیت ویژه ای برای سلامت جسم و روان قائل است و در کنار توصیه به رعایت بهداشت به درمان نیز تاکید دارد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پیشرفت های تکنولوژی و ظهور شیوه های درمانی جدید و افزایش هزینه های سلامت، گفت: وابستگی دسترسی افراد به خدمات سلامت به تمکن مالی در تناقض با عدالت است و بیمه سلامت می تواند هزینه های پرداخت از جیب و بالای سلامت را کاهش دهد.

آل هاشم با تاکید بر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تامین سلامت، امنیت و آرامش لازم در خانواده ها باید با هزینه کم باشد.

وی در ادامه با اشاره به اصل پیشگیری بهتر از درمان، گفت: اگر پیشگیری در مناطق شهری و روستایی بدرستی آموزش داده شود باعث مدیریت هزینه ها و جلوگیری از هدررفت منابع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انجام عمل های جراحی بدون دلیل تاارتباطات ناسالم با مراکز ام آر آی و سی تی اسکن

از انجام عمل های جراحی بدون دلیل تاارتباطات ناسالم با مراکز ام آر آی و سی تی اسکن