مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-20سياسي

بازدید میدانی نمایندگان 45 رسانه از اقدامات دستگاه قضایی در استان هرمزگان


سومین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور 60 نفر از خبرنگاران 45 رسانه کشور از امروز (جمعه 28 شهریور) در استان هرمزگان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه؛ این تور 4 روزه در استان هرمزگان با محوریت تبیین اقدامات قوه قضاییه در حوزه عدالت اجتماعی،  یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی  در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی برگزار می شود.

  در روز اول این تور نظارتی، اهالی رسانه همراه با رییس کل دادگستری استان هرمزگان و شهردار بندرعباس و دیگر مسئولان استان از پروژه های شهری همچون کوهستان پارک پنجه علی، پل معلق و زیپ لاین، پارک شهرداری (بوستان آبشار موزیکال ازادشهر)، بوستان صدف و پارک ساوانا بازدید کردند.

  این پروژه ها از محل مالیات هایی که با پیگیری های قوه قضاییه از حوزه های شهری و شهرداری ها، در طول یک سال ونیم اخیر اخذ شده، ساخته شده اند.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های شهری بندرعباس در منطقه پنجه علی اظهارکرد: این تور نظارتی با موضوع و محوریت عدالت اجتماعی از طرف مرکز رسانه قوه قضاییه در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی نمایندگان 45 رسانه از اقدامات دستگاه قضایی در استان هرمزگان

بازدید میدانی نمایندگان 45 رسانه از اقدامات دستگاه قضایی در استان هرمزگان