مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-20سياسي

عصبانیت جریان فتنه از پیشبرد سیاست خارجی بدون FATF


برخلاف ادعای برخی رسانه های اصلاح طلب، هیچ اقدام جدیدی مبنی بر پیوستن ایران به FATF صورت نگرفته است.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* عصبانیت جریان فتنه از پیشبرد سیاست خارجی بدون FATF سحام نیوز- ارگان رسانه ای اعضای فراری جریان فتنه- در مطلبی با عنوان خوشحالیم که اشتباه تان را در باره FATF قبول کردید، اما هزینه این 10سال لجاجت را هم بپردازید نوشت: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: چند روزی است که مسئولان مختلف سیاسی، اقتصادی و تقنینی کشورمان سخن از آمادگی برای پیوستن به اف ای تی اف می گویند.

بعضی از همین افراد قبلاً بارها علیه اف ای تی اف سخنرانی ها و قلمفرسایی ها کرده و پیوستن به آن را خیانت به کشور و ملت قلمداد نموده بودند.

در ادامه این مطلب آمده است: در حاشیه موضع جدید مسئولین در قبال اف ای تی اف، دو نکته مهم را باید گوشزد کنیم با این تأکید که روش اتخاذ شده توسط آنان در مخالفت بیش از 10 ساله با این موضوع، امری معمول در جامعه سیاسی دوقطبی شده ماست و اگر چنین وضعیتی ادامه یابد مشکلات بزرگی برای کشور به وجود خواهد آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت جریان فتنه از پیشبرد سیاست خارجی بدون FATF

عصبانیت جریان فتنه از پیشبرد سیاست خارجی بدون FATF