مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-25سياسي

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «مهدی آذرمکان» مدیر رادیو ایران در مراسم رونمایی از صد و چهل شهید، صد و چهل روایت که امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، - آذرمکان گفت: امروز هم سال ها بعد از دوران دفاع مقدس، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های شهدا، جانبازان، آزاده ها و ایثارگران پیش قدم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی آذرمکان مدیر رادیو ایران در مراسم رونمایی از صد و چهل شهید، صد و چهل روایت که امروز (دوشنبه) به مناسبت هفته دفاع مقدس در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، اظهار داشت: امروز هم سال ها بعد از دوران دفاع مقدس، رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های شهدا، جانبازان، آزاده ها و ایثارگران پیش قدم است.

رادیو این یار قدیمی و صمیمی مردم ایران همواره نقش بی بدیلی در اطلاع رسانی تحولات مهم کشورمان داشته است.

مدیر رادیو ایران افزود: رادیو در دوران دفاع مقدس سریعترین و در دسترس ترین رسانه بود که اخبار و پیروزی های رزمندگان اسلام را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان مخابره می کرد.

آذرمکان ادامه داد: خاطره خوش آزادسازی خرمشهر که از صدای جمهوری اسلامی ایران مخابره و پخش شد هم اکنون نیز برای همه ما گوش نواز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم است

رادیو در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش قدم است