مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-13اقتصادي

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه شهری شیراز


62 پروژه حمل ونقل و ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به ارزش بیش از 21 هزار و 700 میلیارد تومان توسط شهرداری این کلان شهر به افتتاح و بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی همزمان با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه حمل ونقل و ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی شیراز، گفت: امروز با اعتبار 21 هزار و 700 میلیارد تومان 62 پروژه بهره برداری، افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود که 41 پروژه به ارزش 4 هزار و 845 میلیارد تومان به بهره برداری و افتتاح رسید.

  او با اشاره به برخی از پروژه ها ازجمله سینما استاد امین تارخ و افتتاح بازارچه بزرگ پروتیین، گفت: دیگر پروژه ها مانند اتمام عملیات لوله گذاری دروازه قرآن با گذشت بیش از 4 سال از سیل مهیب سال 98،  تعریض و مقاوم سازی پل پیرنیا که به یک تهدید تبدیل شده بود، پروژه آب نما هوشنمد در بوستان آزادی و دیگر پروژه های خرد و کلان این کلان شهر را شاهد بودیم.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه در این کلان شهر شهر با پشتیبانی همه مسئولان، امام جمعه شیراز، استاندار فارس، اعضای شورای اسلامی شهر، دستگاه های خدمات رسان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه شهری شیراز

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه شهری شیراز