مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 06:502023-10-07حوادث

افزایش چشمگیر انواع کشفیات در شهرستان رودان


فرمانده انتظامی شهرستان رودان گفت: طی یکسال گذشته سبزقامتان نیروی انتظامی این شهرستان با تلاش های شبانه روزی در راه تامین امنیت در کشف انواع مواد مخدر و کالای قاچاق پیش گام بوده اند.

- سرهنگ حسین  زارعی فرمانده انتظامی شهرستان رودان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان با گرامیداشت هفته فراجا به  تقدیم  57 شهید توسط فراجا در سال جاری اشاره کرد و گفت: شهرستان رودان نیز  شهید مریدی را در راه امنیت مهین اسلامی تقدیم کرد که یاد و خاطره این شهید والا مقام همیشه زنده و راه او نیز توسط همکارانش به خوبی ادامه داده خواهد شد.

وی در ادامه به نقش مهم رسانه ها در دنیا اشاره کرد و گفت: قطعا اگر رسانه ها نباشند نمی توان در جبهه فرهنگی و اجتماعی موفق شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 60 برنامه فرهنگی و اجتماعی در این هفته در شهرستان اجرا خواهد شد از حضور در نماز جمعه ، دیدار با خانواده معظم شهدای انتظامی ، برگزاری نشست های تبیینی و آموزشی در مدارس ، برگزاری صبحگاه مشترک ، برپایی میز خدمت، رژه متور سواران قانون مدار  به عنوان برنامه های شاخص  هفته یاد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودان تصریح کرد: شعار امسال شهروند قانون مدار و پایش خدمت گذار است و پلیس مفتخر است که بیش از 24 نوع خدمت را به مردم شریف ارایه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر انواع کشفیات در شهرستان رودان

افزایش چشمگیر انواع کشفیات در شهرستان رودان