مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-19اقتصادي

پروژه بازسازی استخر شنای اردستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: پروژه بازسازی استخر شنای اردستان تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی آن هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، عباس روحانی، سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار ورزش، تندرستی، ایران قوی آغاز شده و برنامه های این هفته بر حول ورزش های همگانی قرار دارد و برنامه هایی نظیر ورزش زورخانه ای، اجرای زنگ ورزش در مدارس و استفاده شهروندان از اماکن ورزشی به صورت نیم بها در دستور کار است.

وی افزود: پروژه بازسازی استخر شنای اردستان تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی آن هزینه شده و در حال حاضر برای ادامه بازسازی که برخی از کارهای جزیی استخر را شامل می شود دو میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

روحانی تصریح کرد: با توجه به بازدید مسؤولان شهرستان از استخر، نظر آنان بر این است که این پروژه با همین روند و با تخصیص اعتبار مربوطه پیش خواهد رفت و امید می رود استخر شنای اردستان در سال جاری بازگشایی شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: پروژه سالن زورخانه الغدیر شهرستان از جمله پروژه های خیر ساز در شهرستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بازسازی استخر شنای اردستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پروژه بازسازی استخر شنای اردستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد